Regulamin sklepu internetowego

§ 1. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego prowadzonego przez RAFAŁ MICHALSKI SKP Radonice gm. Błonie, nr 5B, 05-870, NIP 5291158670 zwanego dalej "Sprzedawcą".
  2. Sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę znajduje się pod adresem https://celujemy.pl
  3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu.
  4. Wszystkie informacje podane na stronie internetowej sklepu mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
  5. Wszelkie prawa do sklepu internetowego, w tym do jego treści, grafiki, logo i kodu źródłowego, są własnością Sprzedawcy i są chronione prawem własności intelektualnej.

§ 2. Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z Sprzedawcą transakcji w ramach sklepu internetowego, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - Firma RAFAŁ MICHALSKI SKP Radonice gm. Błonie, nr 5B, 05-870, NIP 5291158670
  3. Kupujący - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca z Sprzedawcą transakcji w ramach sklepu internetowego.

§ 3. Wymogi techniczne

  1. Aby korzystać ze sklepu internetowego, Kupujący musi mieć dostęp do urządzenia z dostępem do internetu oraz przeglądarki internetowej.
  2. Sklep internetowy działa na najnowszych wersjach popularnych przeglądarek internetowych, takich jak Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge oraz Safari.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z niedostosowania przeglądarki internetowej Kupującego do wymagań technicznych sklepu internetowego.

§ 4. Kontakt ze sklepem

  1. Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące sklepu internetowego Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej sklepu lub za pomocą adresu e-mail: celujemypl@gmail.com
  2. Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży przez telefon.

§ 5. Procedura zakupów w sklepie, zasady składania zamówienia

  1. Kupujący może dokonać zakupów w sklepie internetowym po zarejestrowaniu się na stronie internetowej sklepu lub bez rejestracji.
  2. Składając zamówienie w sklepie internetowym, Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności Sprzedawcy.
  3. Składając zamówienie, Kupujący zobowiązany jest podać prawdziwe dane kontaktowe oraz adres dostawy. W przypadku podania fałszywych danych, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostarczenia towaru.
  4. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży zgodnie z warunkami określonymi w zamówieniu oraz niniejszym regulaminem.
  5. Zamówienie jest realizowane po potwierdzeniu jego przyjęcia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie to jest wysyłane na podany przez Kupującego adres e-mail lub w inny sposób określony przez Sprzedawcę.
  6. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie powiadamia o tym Kupującego oraz zwraca wszelkie dokonane przez niego płatności.
  7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym są dostępne na magazynie, chyba że na stronie produktu wskazano inaczej. W przypadku, gdy produkt nie jest aktualnie dostępny, stosowna informacja o przewidywanym terminie realizacji zamówienia zostanie podana na stronie danego produktu.

§ 6. Płatności i metody dostawy

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  2. Kupujący może dokonać płatności za zamówienie za pomocą wybranej przez siebie metody płatności, takiej jak przelew tradycyjny, karta płatnicza lub płatność elektroniczna.
  3. Płatności online realizowane są przez bramkę imoje należącą do ING BANK.
  4. Sprzedawca oferuje różne metody dostawy zamówionych produktów, takie jak przesyłka kurierska, dostawa do paczkomatu lub odbiór osobisty.
  5. Koszty dostawy zamówienia są określane podczas składania zamówienia i zależą od wybranej metody dostawy oraz adresu dostawy.

§ 7. Realizacja zamówienia, wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zamówienie jest realizowane przez Sprzedawcę w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapłaty chyba że na stronie zamówionego produktu jest informacja o innym terminie.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar w stanie nienaruszonym oraz zgodnym z opisem podanym na stronie internetowej sklepu.
  3. W przypadku naruszenia praw Kupującego wynikających z wadliwego towaru lub niezgodności z opisem, Kupujący może skorzystać z prawa reklamacji.
  4. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia w przypadku, gdy Kupujący narusza postanowienia regulaminu lub ma zaległości w płatnościach za wcześniejsze zamówienia.
  5. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem bankowym, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  6. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu braku towaru na magazynie, Sprzedawca niezwłocznie powiadamia Kupującego oraz zwraca wszelkie dokonane przez niego płatności.

§ 8. Prawo odstąpienia od umowy, skutki odstąpienia, procedura zwrotu

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Oświadczenie można wysłać na adres e-mailowy: celujemypl@gmail.com
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrócenia towaru w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT). Towar należy odesłać na adres: RAFAŁ MICHALSKI STACJA KONTROLI POJAZDÓW Radonice gm. Błonie, nr 5B, 05-870, NIP 5291158670 , z dopiskiem „Zwrot towaru”.
  3. Kupujący (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma prawo do pisemnego odstąpienia odzawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, od daty zawarcia umowyna podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnegoodstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.
  4. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawachKonsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tejumowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególnościz przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisówo Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca zgodził się na ich pokrycie.
  6. Sprzedawca zwraca Kupującemu zapłaconą przez niego kwotę za zamówiony towar oraz koszty dostawy, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez niego zwrotu towaru.

§ 9. Reklamacje, procedura reklamacyjna

  1. W przypadku stwierdzenia wadliwego towaru lub niezgodności z opisem, Kupujący może skorzystać z prawa reklamacji.
  2. Reklamację należy złożyć za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej sklepu lub w inny sposób wskazany przez Sprzedawcę.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania oraz poinformować Kupującego o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do dokonania naprawy towaru lub wymiany na nowy produkt.
  5. Koszty reklamacji, w tym koszty zwrotu towaru, ponosi Sprzedawca.
  6. Michalski Rafał SKP ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta zabrak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch latod momentu wydania lub upływu minimalnej trwałości Towaru.
  7. Michalski Rafał SKP ponosi wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta odpowiedzialnośćz tego tytułu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz.U. z 2022 r. poz. 2337).
  8. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z na prawach Konsumenta na piśmie/mailowo i przesłana na adres celujemypl@gmail.com”

§ 10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Kupujący ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  2. Kupujący może skorzystać z mediacji lub postępowania przed polubownym sądem konsumenckim.
  3. Informacje na temat sposobów rozwiązywania sporów są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz na stronie internetowej Rzecznika Praw Konsumenta.
  4. Kupujący może także skorzystać z platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution) prowadzonej przez Komisję Europejską, dostępnej na adresie internetowym: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

§ 11. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie internetowej sklepu.
  3. Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia oraz kontaktu w sprawie realizacji zamówienia.

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów wynikających z realizacji umowy sprzedaży lub stosowania niniejszego regulaminu następuje przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Kupujący ma prawo do składania reklamacji zgodnie z procedurą określoną w niniejszym regulaminie oraz przepisami prawa polskiego.
  6. Wszelkie informacje dotyczące sklepu oraz zamówień można uzyskać poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego na stronie internetowej sklepu.
  7. Wszelkie informacje i materiały dostępne na stronie internetowej sklepu są chronione prawami autorskimi i intelektualnymi i stanowią własność sklepu lub innych podmiotów, z którymi sklep współpracuje. Wykorzystanie tych materiałów bez zgody właściciela jest zabronione. Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.
  8. Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.
  9. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu oraz może zostać udostępniony Kupującemu w formie elektronicznej na jego życzenie.
  10. Niniejszy regulamin został sporządzony w języku polskim i może być udostępniony w innych językach za pośrednictwem tłumaczeń. W przypadku rozbieżności między różnymi wersjami regulaminu obowiązuje wersja polska.
  11. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 2025-04-29

Celujemy.pl – specjalistyczny sklep z termowizją i noktowizją myśliwską. W ofercie mamy lunety, celowniki termowizyjne i noktowizyjne, lornetki, latarki oraz akcesoria myśliwskie od renomowanych producentów: Hikmicro, Pard, Pulsar, Nocpix, Eka, Fenix, Leupold i innych.

Kontakt
biuro@celujemy.pl
+ 48 508 508 508
Dostawa
Paczkomat 15 zł
Kurier 25 zł
Odbiór osobisty 0 zł

Rafał Michalski SKP wpisana do CEIDG Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra właściwego d.s. gospodarki.

© 2025 celujemy.pl. Realizacja: Najszybsza